Glavna atrakcija u prvom Poni klubu u Srbiji - Poni konjići Olga, Iskra, Sofija, Popaj i Sara


Poni kutak je osnovan sa jednim ponijem - dok ih sada ima pet

Poni konjići Olga, Iskra, Sofija, Popaj i Sara glavna su atrakcija u prvom Poni klubu u Srbiji, osnovanom pre desetak godina u Novom Sadu na Petrovaradinskoj tvrđavi u konjičkom klubu „Petras“.

Podstaknuti ljubavlju svoje dece prema poni konjima, Tamara i Željko Kuran osnovali su „Poni kutak“ koji se bavi uzgojem i promocijom poni konja. Kutak radi svakog radnog dana, sem ponedeljkom, a deci uzrasta od dve do deset godina pruža užitak jahanja i druženja sa preslatkim životinjama, prenosi Dnevnik.

„Poni kutak“ je osnovan sa jednim ponijem, dok ih sada ima pet. Tamara Kuran se od malih nogu bavila konjičkim sportom, te je potekla iz Konjičkog kluba „Graničar“ koji je, kako kaže, tada bio jedini klub u Novom Sadu. Iako je klub bio udaljen 12 kilometara od grada, Tamara je svaki dan išla biciklom, autom, pa i peške kako bi jahala konje, a nekada je bila i takmičar.

- Od malih nogu su mi samo konji bili u glavi i mnogo sam volela taj sport, baš kao i danas - kaže sagovornica Dnevnika.

- “Poni kutak“ sam osmislila kada mi se rodio treći sin, a želela sam da mi deca odrastaju u prirodi uz konjiće i pse, iako žive u gradu. Početak nije bio lak, ali sam imala viziju da će i ostali roditelji prepoznati lepotu koju sam videla i tako je i bilo. Novosađani su oduševljeni, mada mnogi još uvek ne znaju da postojimo.

Pročitajte više >> izvor: dnevnik.rs, foto: facebook.com/PonyKutak