
Kažu da brend živi ili umire sa svojim imenom, a Aleksandra Votkins iz San Franciska ima talenat da izabere naziv za brend koji će dugo da živi.
Ova autorka reklamnih tekstova ima svoju kompaniju koja se zove „Eat My Words“ („Pojedite moje reči"), a klijentima naplaćuje i do 50.000 dolara za smišljanje novih zaraznih imena za njihove proizvode. Aleksandra je smislila hiljade imena za krofne, obroke, softvere, kreme za sunce, društvene mreže, sportsku opremu, serume, morsku hranu i mnoge druge proizvode.
Ovim poslom je samostalno počela da se bavi pre devet godina, kada je osnovala svoju sopstvenu kompaniju, a prva mušterija joj je bio osnivač sajta za upoznavanje Match.com.
Zašto kompanije žele da plate toliki iznos za jednu ili nekoliko reči?
- Ime će trajati duže od bilo koje investicije. Ono ostavlja prvi utisak, koji je veoma važan. Važniji je čak i od načina na koji se oblačite – kaže ona.
Tu je ona u pravu. Koka-kola je najpoznatija reč na svetu. A Aleksandra ima rešenje za sve one koji ne znaju kako da nazovu neki novi proizvod.
Pročitajte više>> blic.rs, foto: facebook.com